OT: Korespondence s O2

Pondělí Září 26 17:44:40 CEST 2011

Už jsem přišel na to že v Gimpu to rozlišení musím zadat a když na to
kliknu "prohlížečem obrázků a faxů", ve vlastnostech tam těch 300DPI
vidím. Takže jsem to hned vytvořil v 600DPI a pokud se jim s tím při
formátu výkresu A1 nezadře počítač (u mě to načtení taky trvá dost
dlouho), bude to v pohodě.
Anděl