Re: Šustění koaxiálu

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pondělí Září 26 16:10:12 CEST 2011

Zdravim,

kdysi jsme pro jeden projekt pouzivali piezoelektricke koaxialy
(specialni dielektrikum s touto vlastnosti), pricemz se myslim
uvadelo, ze se tento jev vyskytuje i u "beznych" dielektrik, ale je
radove slabsi.. nemuze to byt tento pripad?

P.

Me to prijde dost ujete - pri tech proudech co tam muzou tect - ze
se
bude projevovat sustenim zmena odporu tech vlaken - koneckoncu jsou
na
koncich spojene.

Prijde mi to spis jako kapacitni problem - spatna kvalita izolace
stredniho vodice - to zpusobuje mikrofonicnost.

Radek Vicek