Šustění koaxiálu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 26 14:20:14 CEST 2011

Netreba spekulovat a treba ist do normalnych hudobnin a kupit si normalny kabel na gitaru. Na bezne hranie netreba nic extra, staci nieco slusne zo stredu vyberu, v obchode by Vam mali vediet poradit.

Signal zo snimaca je v rade milivoltov, takze stacia aj tie pomerne male rusenia vznikajuce tak ako Dodo pise.

wek