OT Hodinky - 15 let nonstop

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Září 26 09:57:44 CEST 2011

Nemůže to být radioaktivní fosfor? Měl jsem také kdysi sovětské hodinky
Kama, byly to takové lepší se světélkujícím ciferníkem, nebylo potřeba
nijak moc ciferník budit aby třeba celou noc vydržely svítit a taky byly
docela přesné. Vlastně si vzpomínám, že asi svitily pořád, bez ohledu na
nějakou aktivaci.
S pozdravem,
		Miloš Dašek