Dobijecka pro bydlika

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 26 09:44:40 CEST 2011

Jak jsem psal - nebylo nikde receno co tam je za baterii - jsou baterie,
pro ktere je 14.5-15V moc (nezapominejte, ze muzete jet treba 8-10h v kuse).

Pokud bude mit dioda ubytek 0.5-0.7V a palubni napeti bude 14.5-15V tak
vam baterka rozhodne sulfatovat nebude - na to aby nesulfatovala staci i
minimalni proud.

Co se tyka odporu....odpor je odpor...ja jsem nepsal jak ma byt proveden.

Radek Vicek