Porucha pračky

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Září 25 19:14:10 CEST 2011

Dobrý den,
  opravdu se to hledá těžko. Ale našel jsem 2 informace, které by spolu
možná mohly dát nějaký výsledek.
  1) "Lepší" pračky Zanussi, mající displej, zobrazují kódy ve tvaru
E10, E20 atd., přičemž jsem našel, že počet bliknutí LED "Konec" (máte
tam takovou ? Bliká ?) a současně počet pípnutí (LED by měla blikat a
pípání se ozývat synchronně) by mělo odpovídat desítkovému kódu chyby.
Tedy možná, pokud by tahle pračka měla displej, tak by ukazovala E60.
A tato chyba má znamenat "Washing NTC fault". Ovšem co to je - to už
nevím. Dle zkratky bych tipoval na nějaký termistor někde, ale kdo ví...
Že prý se to má vyměnit, případně vyměnit main PCB. Jedna rada ale byla,
držet RESET tlačítko (máte tam takové ?) déle než 5 sekund, to prý
v jednom případě (ale zase u trochu jiné pračky) pomohlo.
  S pozdravem Pavel