[OT] FV xeft vystrkuje rohy

AZE aze na seznam.cz
Neděle Září 25 17:39:02 CEST 2011

Rakušáci přece mají filtry pro domácnosti proti atomové elektřině. Možná se
už pracuje na propustech pro OZE...
AZE

----- Original Message -----
From: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 25, 2011 12:10 PM
Subject: Re: [OT] FV xeft vystrkuje rohy

Svajciari to uz maju zavedene. Odberatel si moze vybrat normalny
energeticky mix alebo energiu z obnovitelnych/ekologickych zdrojov.
Rozdiel v cene presne neviem, ale su to tusim desiatky percent.
Predpokladam ze to beru len jednotlivci a priemysel funguje na
'normalnej' energii.
Teraz si este vymysleli ze vypnu jadrove elektrarne, spolu so silnym
frankom ktory im velmi zatazuje priemysel velmi rychlo dojdu na to ze
aby krajina prezila a trochu prosperovala sa na tie populisticke kecy
vyprdnu a budu fungovat dalej ako doteraz.
b.