[OT] FV xeft vystrkuje rohy

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Září 25 16:53:10 CEST 2011

zo zaujimavosti som sa pozrel na ich stranky a pisu tam ze ich najvacsi
dodavatelia energie su bioplynove stanice (zoznam) tak som sa pozrel na
stranky tych stanic a pisu ze maju vykon ~1MW, ~300kW a pod. Ak by
vykupovali vsetku energiu z tych bioplynovych stanic dojdu (odhadujem)
na radovo jednotky MW disponibilneho vykonu.
By ma zaujimalo kolko odberatelov maju zazmluvnenych, ci nahodou
nepredavaju tak 10x tolko ako ekologicky nakupia :-) Ale to len rypem :-))
b.