CERN a rychlost svìtla

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Září 24 12:22:29 CEST 2011

skoda ze Japonsky experiment podobneho charakteru znicilo zemetrasenie.
Dufam ze to co najskor rozchodia.
Ak som to spravne pochopil tak v ostatnych labakoch sa nikdy
nezatazovali meranim presneho casu doletu, predpokladam ze po tychto
vysledkoch sa na to vrhnu :-)
Idem sa pozret ako presne funguje distribucia casu v CERNe, pouzivame to
automaticky bez rozmyslania co je za tym, ale 1ns presnost na lubovolne
dlhych kabloch som zrovna nepredpokladal.
b.