[OT] FV xeft vystrkuje rohy

Snehulak snehulak na gmail.com
Sobota Září 24 06:51:49 CEST 2011

No jiste, ze za tim byl lobbing . To je to same jak se ted objevily
rozhovory s Babisem , kde zlodej krici chytte zlodeje . Ten zas
loboval za to michani tech bio pridavku do paliv, ktere dodava na
nasem uzemi jen jeho firma . Proste dokud bude politika propojena
takhle z businessem vzdycky korupce bude rasit a nepujde o dobro lidi
, ale o kseft .

snehulak