UARS - RSS

Pátek Září 23 22:41:36 CEST 2011

Temelin snad kontajnment ma a dukovany nevim... Ale 150 kilo asi max.
odstipne kus betonu.

Z vikipedie:
Ochranný kontejnment bývá projektován tak, aby například ani pád velkého
letadla </wiki/Letadlo> nebo vnější exploze nenarušily konstrukci
primárního okruhu a nezpůsobily poruchy jeho provozu
Ochranná obálka je postavena i v Temelíně
</wiki/Jadern%C3%A1_elektr%C3%A1rna_Temel%C3%ADn#kontejnment>. V
Dukovanech </wiki/Jadern%C3%A1_elektr%C3%A1rna_Dukovany> je funkce
kompaktní ochranné obálky rozdělena mezi konstrukci reaktorové budovy
(ochrana proti vnějším mechanickým vlivům) a systém hermetických
prostorů
</w/index.php?title=Hermetick%C3%BD_prostor&action=edit&redlink=1>
vybavený technologií pro omezování vnitřního tlaku pro zabránění úniku
radioaktivních látek při narušení těsnosti primárního okruhu.