UARS - RSS

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 23 22:24:12 CEST 2011

Chodte na hlavnu stranku, Tam si kliknite "select from map" or "from
database or edit manually" a urcite svoju polohu (potom Submit). Teraz
z hlavnej stranky vyberte UARS.
Mne to pre moju polohu nevypocitalo ziadne viditelne prelety,
neviditelnych zopar je. Je to preto, lebo druzica je uz nizko nad
Zemou a Slnko ju osvetluje len pocas kratkeho casu po zotmeni a pred
svitanim. No ak zacne svietit sama (akoze horiet), tak podla tych
neviditelnych preletov budete vedeiet, kde ju ocakavat :-)

Otazka je, nakolko presne heavens-above.com pozna drahu relativne
prudko zostupujucej druzice...

miro