GM: rozbalovani SMD brouci

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 23 20:31:31 CEST 2011

Pamatuji doby, kdy se procesory Pentia i paměti dávali zákazníkovi ve firmě
na Veleslavíně do mikrotenových sáčků.
Nutno říct, že jsem s žádným takto prodaným procesorem nebo s pamětmi neměl
problém.
Samozřejmě se mi to také nelíbilo.
Jindra Polívka

Puvodni    zprava    "GM:    rozbalovani    SMD    brouci"   od   "Kamil
Rezac
(hw-list na list.hw.cz)" z 9. února 2011, 9:46:07,
msgid:AANLkTin6YFFDR4vu6m_2yuf=N_xRoub=SJOxSFGS647j na mail.gmail.com (490
bajtu):

KR> Dobre  rano/Ahoj,  takovy  maly  povzdech...  taky  jste  si vsimli, ze
GM v
KR> posledni  dobe  smd  broucky  misto v paskach prodava vyloupane a to
tak, ze
KR> prodavaci  berou holy cip do ruky a pak ho hodi do misky (a nasledne
vysypou
KR> do  pytliku  mezi  ostatni  veci)?  Proc to probuh delaji? Poprve se nad
tim
KR> podivoval i prodavac..

KR> KR

On  i pristup prodavacu k zakaznikum v GM mi prijde naprosto tragicky, nakup
tam
je  zvdycky  "zazitek".  Byt  majitelem,  tak  asi  vsechny  prodavace na
hodinu
vyrazim.  Pul  hodiny  tam  cestuji,  specham  z  prace,  dobehnu  5  minut
pred
zavirackou a prodavac mi s opovrzenim sdeli, ze mam smulu, dvere uz maji
zamcene
a  pousti  jen  ven.  Takze oteviraci doba v jejich podani neznamena, do kdy
tam
zakaznik  muze  nakupovat,  ale  kdy  jdou zamestnanci domu. Takovy udaj me
vsak
nezajima,  tak to nemaji vydavat za otevoraci dobu. Chovaji se, jako bych
sel na
audienci  ke  krali  a  ne  jako sluhove zakazniku, jak to po nich chce
majitel.
Nevim, proc tam stale chodim, ikdyz me skoro kazda navsteva vyskoli, ze uz
nikdy
vice.

--
 Dawid Ferenczy