GM: rozbalovani SMD brouci

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 23 20:50:13 CEST 2011

Bohužel se stím setkáváme v obchodech, prodejnách apod.
Otevirací doba a pracovní doba jsou dva pojmy, které si pletou jak
zaměstnanci, tak zaměstnavatelé.
Otevírací a zavírací doba je doba po kterou je obchod otevřen pro zákazníky.
Například od 08:00 do 18:00 hod.
Během této doby musí obsluhovat zákazníky. Nelze říct zákazníkovi, že v
17:30 už vás neobslouží.
Vás zajímá jen otevírací doba. Nikoliv její pracovní doba, kterou má
sjednanou se zaměstnavatelem.
Jindra Polívka

On  i pristup prodavacu k zakaznikum v GM mi prijde naprosto tragicky, nakup
tam
je  zvdycky  "zazitek".  Byt  majitelem,  tak  asi  vsechny  prodavace na
hodinu
vyrazim.  Pul  hodiny  tam  cestuji,  specham  z  prace,  dobehnu  5  minut
pred
zavirackou a prodavac mi s opovrzenim sdeli, ze mam smulu, dvere uz maji
zamcene
a  pousti  jen  ven.  Takze oteviraci doba v jejich podani neznamena, do kdy
tam
zakaznik  muze  nakupovat,  ale  kdy  jdou zamestnanci domu. Takovy udaj me
vsak
nezajima,  tak to nemaji vydavat za otevoraci dobu. Chovaji se, jako bych
sel na
audienci  ke  krali  a  ne  jako sluhove zakazniku, jak to po nich chce
majitel.
Nevim, proc tam stale chodim, ikdyz me skoro kazda navsteva vyskoli, ze uz
nikdy
vice.

--
 Dawid Ferenczy