RE: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Září 23 20:26:51 CEST 2011

Zrovna nedavno se mi u jednoho snimace snížila vzdálenost, na kterou prenasi
signal. Mam 3 merice a k nim 3 pasky. Analogove a navzájem kompatibilni.

Vzal jsem jiny, který mel vybitou baterii. Po rozebrani se ukazalo, ze se
dovnitř přes O-krouzek dostala voda. Kontakty jsou zrezle tak, ze je bez
chemie nevyčistím. A to byl z mych snimacu ten nejznackovejsi (Blackburn).

Rozebral jsem jiny (no-name z Lidlu) a ten byl uvnitř naprosto v poradku. A
to byl pouzivan ještě dele.

Zdenek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Friday, September 23, 2011 10:41 AM
To: HW-news
Subject: Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

 23.9.2011, 10:33:47

Ono je to IMHO hodne orientacni. Mam Casia WR 50m, bezne s nima plavu,
skacu do vody (do 3m), potapim se na nadech, tedy take do cca 3m uz 15
let a bez problemu. Pred nima jsem zkousel nejake korejce ci co, ty
meli WR30 a zapotily se pri umyvani rukou.
Kterasi amaricka firma prodava hodinky odvozene od typu co dodava
armade. Ty jsou zkousene podle armadnich norem. Oznaceni maji taky
30m, ale musi skutecne vydrzet tech 30m pod vodou i po nekolika letem
pouzivani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz