Re: CERN a rychlost světla

Pátek Září 23 15:02:04 CEST 2011

Jestliže vztažná soustave bude jeden z těch fotonů, pozorovatel sedící
na tom fotonu by zem vzdalující se rychlostí c a druhý foton
vzdalující se taky rychlostí c. Takže pro pozorovatele na fotonu by
zem i druhý foton měli vůči sobě nulovou rychlost?

Koukám, že jsem udělal dobře, že jsem nešel na vysokou školu ;)

P.K.

>>> vysvetlit.