OT? nekompetentny preklad odbornej terminologie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 23 13:52:00 CEST 2011

> Ale jasne ze hej, uz sa to tu tusim preberalo a vsetci sme sa zhodli
> na tom, ze to nahovno.

Fakt? Hm, nepamatam sa... Znepokojujuce.

Predvcerom som isiel do vyroby, zobral som malu tubu so silikonom a polozil som si ju na stol. Potom mi zazvonil telefon, a ked som dohovoril,  isiel som do vyroby po silikon. Kedze som ho tam nenasiel, postupne som presiel celu firmu (s vynimkou vlastneho stola, samozrejme, lebo silikon tam nikdy nemavam) a obvinil som postupne vsetkych (vratane dievciny co robi expediciu) ze ten silikon vzali...

wek