CERN a rychlost světla

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 12:00:28 CEST 2011

Ja ziju asi v bludu, ale pokud si pamatuji tak nadsvetelna rychlost neni
tabu.

To omezeni plati myslim jen pro jakoukoliv formu prenosu informace.
Nektere jevy se deji vyssi rychlosti.

Navic v pripade neutrin a fotonu z jednoho zdroje muze byt problem v
tom, ze necestuji stejne dlouhou trasou - viz gravitacni cocky ovlivnuji
elmg. zareni.

Radek Vicek