Rizeni varneho procesu

Pátek Září 23 11:25:47 CEST 2011

To bylo "Ano šéfe"? To jsem viděl. Majitel vydělal peníze na
fotovoltaice, tak si za ně koupil hospodu, nějakou dobu ji dotoval z
tý fotovoltaiky, pak si pozval Pohlreicha a i když mu docela pomoh
(myslím, že dostali půl samolepky), tak už se z toho dna stejně
neodrazil a hospodu nabíd k prodeji (nebo k pronájmu).

Pohlreichovi se z toho systému kouřilo z uší, v kuchyni byla dotyková
obrazovka, kde kuchařům vyskakovalo, co maj vařit, systém dokonalej,
ale nepraktickej ;)

Kuchyň byla mastná a špinavá jak ta chemička, kde se zpracovává řepka ;-)

P.K.