RE: CERN a rychlost světla

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Září 22 23:27:59 CEST 2011

Největší legrace by byla, kdyby se skutečně prokázalo, že těm neutrinům
nikdo neřekl, že svým zbrklým a svévolným počínáním narušují causalitu a
poklidné vody teorie relativity, takže ona neutrina o tom nevěděla a drze si
cestovala FTL rychlostí. :-)))

To bych snad začal podnikat v prodeji kávy, papíru, tužek, kříd, tabulí a
pilulek na bolení hlavy poblíž universitních campusů.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of balu na home
Sent: Thursday, September 22, 2011 11:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: CERN a rychlost světla

skusal som hladat nejaky zdroj a v niektorom clanku pisali ze neistota
je 10ns a namerana chyba 60ns, takze je to signifikantne.
Na idnes oprasili fotku z ich navstevy v roku 2008, takze pod kusom
detektora CMS ktory tam nazyvaju LHC 2 je odfoteny jeden nemenovany clen
konferencie :-) By ma zaujimalo odkial to prelozili, su tam dalsie
zavazne chyby :-)