Kondenzatory

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Září 22 18:19:19 CEST 2011

>No a o tomto jave som napriklad doteraz ani netusil, a ani neviem, do
>ktoreho z tych hesiel co som spomenul, to mam >zaradit.

>wek

To vysvetlenie s tou obrazovkou je ozaj výstižné. Ak človek s ňou
manipuloval, nestačilo ju vybiť raz lebo človek dostal peknú šupu i od
vybitej, ak ju chytil "šikovne" za miesto, kam sa zapojoval prívodný
káblik VN. Bolo (a i je) to nepríjemné zvlášť vtedy, ak človek musel
prenášať vymontovanú obrazovku. Prvá reakcia je, samozrejme, pustiť ju z
ruky. Čo to môže spôsobiť si každý ľahko domyslí. P.B.