NAS na takove to domaci zvykani

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Čtvrtek Září 22 11:34:09 CEST 2011

HP Microserver

5640,- bez DPH u Atcomp a bez disku.
Obcas se to objevuje na Amazon UK za cca 100,- Liber (po odectu cashback)
A na to nalejt FreeNas.

http://www.amazon.co.uk/HP-ProLiant-MicroServer-Gigabit-Ethernet/dp/B0042ORTWM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1316683977&sr=8-1

cestmir

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Belohrad
Sent: Wednesday, September 21, 2011 11:07 PM
To: HW-news
Subject: NAS na takove to domaci zvykani

Dobry den,
pred casem se tady diskutoval takovy domaci nizkospotrebovy router ci co. Mohl by mi nekdo znaly doporucit vhodny domaci NAS,

nejlepe neco co ma RAID1, 2 disky (3.5 nebo 2.5), USB 3.0 a ethernet rozhranni,
ale hlavne:

a) aby to nehlucelo
b) mala spotreba
c) 'rozumna' prenosova rychlost....
d) jel na tom nejaky (S)FTP server

kdysi jsem vlastnil nejakou verzi 1TB lacie, mel priserne pomale spojeni, nedalo se na to pres sit zapisovat rychleji nez 5MB/s. navic byl hrozne hlucny, a kupodivu take drahy. hlavne ze se chlubili tim, ze je to 'porsche design'

kdyby mel nekdo nejaky vhodny tip, rad bych jej zvazil. budu to doma pouzivat na ukladani fotek/pisnicek/videa/

dik
d.