NAS na takove to domaci zvykani

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Září 22 11:27:36 CEST 2011

Nepoznam nic take okrem uz hotovych NAS, ale tie v dobe ked som sa
po tom pozeral nemali Atomy. Mozno bude niekto iny poznat aktualnu
situaciu.

Mne by sa dnes celkom pozdavalo nejake riesenie s ARMom + SATA porty
a Linux na SD karte, malo by to hravo zvladat domace poziadavky
na prenosovu rychlost, a uz je to stabilna a zabehana platforma.

Este davam do pozornosti FreeNAS. Take 3 roky dozadu to malo velmi
uzivatelsky privetivy webovy UI, a vedelo to uz vtedy velmi vela
zaujimavych veci. Je to FreeBSD, a podporuje ZFS.

Lubos