ATXMEGA - projekt pro srandu, nechce se n

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 22 10:09:52 CEST 2011

Ja na to nemam jednoznacny nazor.
Zazil jsem jeste salove pocitace (SMEP, Minsk), ale kdyz jsem nastupoval
do prace tak se prechazelo na PCcka - hlavni server byla silene draha
386tka s Novelem a na stole jsem mel 286tku s DOS 3.0

Napsat sorty na paskove jednotky nebo winchestry byla neskutecna pakarna
- zvlast kdyz se ty media musela prehazovat.
Vracet bych se k tomu rozhodne nechtel.

My uz cca 3 roky fungujeme na Borlandu (Delphy) a co to prevzala
spolecnost Embarcadero tak jsme tim pomerne nadseni - je pravdou ze to
je sice sileny macek, ale na druhou stranu je naprosta bomba moznost
krizove kompilace pru ruzne OS. Je myslim ohlasena ted podpora i pro ARM.

Nase hlavni aplikace (ridi kompletni proces v Postservisu - od prijimani
zakazek az po sklad a fakturace) ma po 13 letech vyvoje 45MB zdrojaku a
zkompilovana do PBD (PowerBuilder) ma cca 21MB (plus runtime cca 11MB) a
preklad trva cca 2 minuty. Uz dlouho jsme nekompilovali do DLL, protoze
na nasich starych PC to trvalo vic nez dve hodiny, ale schvalne to zkusim.

Nemam pocit, ze na moji praci by mne soucasny SW+HW omezoval - je fakt
ze nektere SW jsou fakt hovadske - treba nachapu proc maji drivery k
tiskarne DJ840 90MB.

Radek Vicek