LED pasy - vykon, svietivost

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Středa Září 21 19:20:55 CEST 2011

Svetlo je jeste  zatim fajn. Ale clovek musi byt neustale na pozoru.
Zrovna ve Sdelovaci technice 4/11 byl clanek srovnavajici LED svetla
versus sodikove vybojky  pro verejne osvetleni, vcetne cenove kalkulace
pro 10-lety provoz. Ten clanek byl evidentne prelozeny (ceny v $), a nikym
nekontrolovan. Protoze ta kvalita udaju, neznalost jednotek, hodnoty v
kalkulaci odporujici hodnotam v textu o 2 listy drive.
Mno, a muzete hadat 3krat ktere osvetleni jednoznacne vyhralo.
JURP