LED pasy - vykon, svietivost

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Září 21 18:47:51 CEST 2011

Zkuste někdy časopis Světlo, jedná se o odborný časopis, který se zabývá
běžným, ale i třeba pouličním LED osvětlením.
Pár čísel jsem dostal na výstavě a je to zajímavé. Ostatně jako každý
odborný časopis pokud vás zajímá téma.
Jindra Polívka

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 21, 2011 6:25 PM
Subject: Re: LED pasy - vykon, svietivost

21.9.2011, 18:16:13

Napsal jste to dobre - svetla budoucnosti. :-)
Tyhle pasky nejsou urcene pro bezne sviceni ale jako dekorace nebo
orientacni svitidla napr. zabudovanim do zabradli. I kdyz, vim v Brne o
jedne hospone, kde na wc sviti takovy pasek, ale nejsem si jist, zda
tam neni jeste nejaka zarivka.
Zrovna vcera jsem studoval katalog osvetlovaci techniky Osram, a
nejlepsi LED zdroj co jsem nasel ma 77lm/W (mozna ze je tam i nejakej
lepsi, ktery jsem prehledl). To je na urovni trochu lepsi kompaktni
zarivky nebo male MHvybojky, o linearnich zarivkach nemluve ci velkych
MH vybojkach nemluve.
Takze pokud nechcete bastlit ze zakladnich soucastek jako RV na
akvariu, je klasicka zarivka furt lepsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz