Re: Topné kabely - TC

AZe aze na seznam.cz
Středa Září 21 09:02:41 CEST 2011

A ještě R422D.
----- Original Message -----
From: "AZe" <aze na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 21, 2011 8:48 AM
Subject: Re: Topné kabely - TC

R417a (5,6K), RS-44 (asi 5K), R290 (0K), R134a (vymněit olej, sníží se výkon
i příkon), R404a (0,5K, vyměnit olej, vyšší tlak).....
AZE

Ted ale mam jeden dotaz, nejspis prave na Vas. Sehnal jsem starsi venkovni
jednotku, velmi malo pouzivanou, urcenou pro chladivo R22. Rad bych ji
pouzil k chlazeni zimni zahrady, kde v lete, pokud nevetram, prestoupi
teplota klidne 50st. Ziskane teplo by ohrivalo TUV a bazen. Pri takto vysoke
teplote (staci, kdyby to tam ochladilo na 30-35 st) a teplote vystupni vody
cca 47 st by slo dosahnout velmi dobreho topneho faktoru. Problem je v tom,
ze R22 je azeotropni, coz si myslim, ze je nutna vlastnost, pokud chci mit
pomerne maly rozdil, mezi vyparnou a kondenzacni teplotou. Cim jej ale v
soucasnosti nahradit?
Martin Zaruba