Zdroj stridaveho proudu?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 20 21:28:31 CEST 2011

Přetížení stačí sledovat na výstupu celého werku a měřit odpovídajícím
způsobem veličiny (činný výkon, ev. jalový proud, vše s respektováním
crest factoru). Fyzika funguje pořád a mezi trafy to nebude podstatně
jiné (snad s výjimkou velkého výst. proudu na malém napětí - tam se může
tavit běžec reg. trafa a bude to zkreslovat/snižovat účinnost přenosu
výkonu).

Jinak tu formulaci "nějaký důvod to určitě mělo" mám chápat tak, že to
je konstrukce odněkud převzatá? Já si tu svoji navrhoval sám ;-)

---
Jirka