OT Jaky aku sroubovak

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 20 19:28:01 CEST 2011

Ano, mám. Black and Decker KC9019 type 3, 3,6V NiCd, viz třeba
http://www.diy-info.de/files/black-und-decker-knickschrauber-alt.jpg

Regulace momentu téměř od nuly, umí ale i velký moment, časem jsem NiCd
nahradil LiIon, běhá léta bez závady. Má jedinou vadu: nejspíš ho už
neseženete...

I tak ale velmi doporučuji malé šrouby (M3 a méně) dotahovat ručně.
Osobně to dělám tak, že - pokud vůbec použiju ten elektrický - dám
moment na první stupeň, takže vypne okamžitě na konci závitu a šroub pak
stejně dotáhnu bez pohonu rukou. Cit je prostě cit a předpokládám, že ho
(tedy na toto) máte...

---
Jirka