OT Jaky aku sroubovak

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 20 14:54:36 CEST 2011

 20.9.2011, 14:47:27

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jiri Foldyna napsal:

> A to se povedlo jak ? Rychlý dojezd natvrdo ?

V podstate ano. Staveli jsme nejakou drevenou konstrukvi pomoci
ocelovych prilozek a vrutu. Drevo SM, dobre vysusene, takze sroubovani
slo velmi lehko. Zpocatku jsem delal na max. otacky, ocekavaje ze
spojka vsechno vyresi. Jenze ve chvili, kdy vrut dosedl do ocelove
prilozky, doslo k jejo zastaveni tak rychle, ze samotna setrvacnost
sklicidla stacila lamat bity. Pak jsem se naucil, ze pred
dosroubovanim je treba zpomalit, a uz to slo dobre.