NiCd do aku sroubovaku

Úterý Září 20 14:45:20 CEST 2011

Mam takovej akusroubovacek za par stovek s LiIon a ma nejakou
jednoduchou elektroniku pro ten jeden clanek, mam dojem ze jen R,D,T,
musel bych to zase rozebrat
Na druhou stranu ten aku na elektrokolo nema balancovani, pres zimu se
to nejak rozjelo tak jsem postupne individualne musel nabit jednotlive
clanky a uz zase funguje jak ma - mozna se to rozhodi samovybijenim ale
pri beznem provozu to nevadi.Hlida to samozrejme kazdou skupinu
paralelnich clanku, mam dojem, ze ta elektronika se da i nekde koupit...
Ale zaroven to asi neni problem udelat s komparatory.