NiCd do aku sroubovaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Září 20 13:54:33 CEST 2011

2011/9/20 Pavel Kadečka pavel.kadecka na gmail.com

> Dejte pokoj s Li-něco, na to je potřeba speciální nabíječka. Na NiCd
> nebo NiMH stačí i odpor.

Opravil som si aku skrutkovac/vrtacku prave s LiPol. Miesta som mal
ale viac, baterka je vo vymennej krabicke na spodku rukovate. Na
nabijanie som si zboku vyviedol konektory (hlavny+balancovaci). Obvod
proti podvybitiu som postavil podla Zajica (1x MOSFET, low power OZ,
low power referencia a bizuteria, DPS cca 3x4cm). Najbijacku som kupil
v HobbyKingu za $23. Aj baterku tam. Original vrtacka bola na 10x
NiCd, teraz mam 3S. Moment to ma lepsi, ako s NiCd. Ked na tom
mechanickom prstenci nastavim najvacsi moment, tak LiPol ho pretlaci
aj tesne pred vybitim (vypnutim ochrany). NiCd ho pretlacili len
chvilu po nabiti, aj to len kym boli nove.

miro