NiCd do aku sroubovaku

Úterý Září 20 13:06:49 CEST 2011

No uvidim, jak dlouho ty baterky v lampičce vydržej, zatim svítí i se
nabíjí. Kolik bere proudu nevím, jsou tam nějaký bílý vysocesvítivý a
je jich tam asi 20.

Někde jsem viděl přepalovač zkratů v NiCd vyrobený pomocí velkého
kondenzátoru - prostě se vždycky vybil náboj do toho článku.

Za pokus to snad stojí.

P.K.