Roboti - status

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Září 20 09:19:01 CEST 2011

Tim nespolehlivym drahym vlakem , ktery konkuruje autum tak , ze ve
dvou se vyplati ject autem ? :)

Jinak to hlidani  odstupu ve vyssich radach aut uz celkem funguje, ted
jsem videl recenzi i prumerneho focusu , ten sice neumi brzdit pred
kolonou , ale ma docela super parkovani pro manzelky, taky detektor
mrtveho bodu na zrcatkach , proste uz se tyto veci cpou i do levnych
aut.Tim focusem si auto zajelo do rady kde to bylo opravdu na tesno

snehulak