Re: Topné kabely - TC

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Září 20 06:32:50 CEST 2011

V tom s Vami souhlasim, pokud si to umite postavit sam. V teto jednotce je
R410A. A samozrejme Vy jste poridil za tuto cenu jen venkovni jednotku.
Potreboval jste k tomu jeste vymenik, rizeni, obehove cerpadlo, schopnost
chladarskych praci a potrebne vybaveni. A samozrejme praci, kterou jste do
toho vlozil. Tohle je proste pro nekoho, kdo toto vse neumi/nemuze udelat.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 19, 2011 9:29 PM
Subject: Re: Topné kabely - TC

Aha, podobnou jednotku s rotacnim kompresorem jsem poridil za 16000 a k
tomu pripojil deskovy vymenik, nejak to funguje ale parametry asi horsi,
protoze R407C...
Nesel bych do kompromisu za tyhle penize, scroll je uplne jinde co do
ucinnosti, hluku i zivotnosti. Proste mi vychazi postavit si to sam.