prenos energie ultrazvukom II - uBeam - podnikave dievcence na konferencii

oklovap oklovap na gmail.com
Sobota Září 17 21:12:24 CEST 2011

Kedze je to zaradene medzi njuuzami, myslim, ze je to normalne zaplateny
clanok / reklama.
Takych noviniek mozno najst v dnesnych casoch v casopisoch viac nez by
sme cakali a dufali.

mp