Re: Zaverne zotaveni shottky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 17 10:53:31 CEST 2011

Při změně celkové délky smyčky se skutečně mění frekvence těch zákmitů. Na tom není nic nejasného. Ovšem impulz téměř přesně obdélníkového tvaru, který zákmitům předchází, se tím vysvětlit nedá.

Největší vizuální vliv má nacvaknutí feritu na libovolný vodič ve smyčce - všechny zákmity prakticky zmizí a na začátku onoho impulzu se objeví typický průběh proudu indukčností, včetně okamžiku přesycení, kdy následuje prudký nárůst a zbytek průběhu je (kromě zákmitů) stejný jako dřív.

PH