Re: Zaverne zotaveni shottky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 17 10:38:35 CEST 2011

Ten osciloskop má velmi nepraktické ovládání, takže s ním běžně nepracuji, je možné, že bylo něco nastaveno špatně. Buď sonda x10, nebo lupa x?. Jelikož +/- souhlasí úbytek při pracovním proudu, bude to ta lupa.

Pak by se dalo předpokládat, že čas je mnohem kratší, např. něco jako běžně uváděné trr. Záhada asi vyřešena.

Bude se dělat ještě nejméně 1 ks spínače, takže při té příležitosti to zkusím změřit pořádně.

PH