komfort CAN bus u osobnich aut
Lubor Otta
butan na geoinvest.cz
Pátek Září 16 16:40:00 CEST 2011
Prozradím vám jednu zajímavou prasárnu, která se používá v
normalizovaném OBD testeru.
Tester může mít kabel do 5m.
Nemá v sobě galvanicky připojený terminátor, ten je schovaný už v autě.
Ale aby nevznikaly odrazy, je v testru L i H vodič terminován sériovou
kombinací 100Ohm 560pF do země.
Celé to může jet až na 500kBit.
Citováno z ISO 15765-4
Lubor
Na ostatní otázky neumím odpovědět, nemám schéma žádného auta.
Čekal jsem že mi poradíte něco na způsob SAE 1939
>
> Dovolil bych si polozit dotaz.
> Par z nas pouziva v robotech CAN hardware s vlastnim protokolem.
> Pri dotazu na CAN me okamzite napadlo jak to asi delaji "velci kluci"
> Tedy otazka, kterou v datasheetu nenajdete - Kolik visiva na CAN
> sbernici jednotek v prumernem aute ?
>
> Zdravi Petr Kubac
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list