ADMIN Re: OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 15 17:07:19 CEST 2011

Nemusite se nikomu omlouvat, me je to spis proti srsti vuci vam. Tady
nejste v zadne firme a od nikoho vam nic nehrozi.

Sam jsem ze sebe udelal vcera idiota (vykon zdroje), ale kdybych ho ze
sebe neudelal tak bych si treba do konce zivota myslel ze to tak je.

Takze s klidem napiste co si o problemu myslite a nechodte kolem po
spickach. Nemate to a ani nikdo dalsi zapotrebi.

--
S pozdravem
Radek Vicek