OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 15 15:46:58 CEST 2011

Jake to ma zdroje? Zkuste misto resetu vytahnout PCcko ze zdi.

Ono je take mozne, ze ta chyba muze souviset s nejakym pretecenim - pak
muze byt velmi zavisle kdy to udela na nejakych konkretnich podminkach
provozu (nejake sekvence ukonu) - to vam ovsem nezavidim.

Radek Vicek