ADMIN Re: OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 15 15:34:53 CEST 2011

Pane Jancuro, PROSIM, prestante s tema poznamkama (ty ktere nemame brat
vazne), kteryma vyplnujete Vase maily. Bud neco pisete a myslite to
vazne a nebo to brat vazne nemame a delate si z nas srandu. Dokazu
pochopit, ze to nema kazdy jednoduche, ale tohle je trochu prilis.

ADMIN