OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 15 15:02:54 CEST 2011

 15.9.2011, 14:57:06

Windozy, alespon ty starsi umeli jit na disk i pres BIOS, jen to bylo
hrozne pomale, tak se to nepouzivalo. Kdysi jsem takto instaloval W na
hw pro kterj nemely ovladac v instalacce, tak bylo mutne jakymsi
kouzlem prinutit W aby behem instalace a prvniho spusteni jeli pres
BIOS. No a pak se mormalne nainstaloval ovladac a W se preply do
bezneho rezimu kdy si na disk lezou sami.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz