OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Září 15 13:56:03 CEST 2011

Ony ty pocitace jsou u zakazniku po cele republice, takze kazde PC ma
kazde jine napajeni. Taky jsem premyslel nad zdrojem, problem vseho je,
ze se to neda rozumne otestovat.

Martin Hanek