OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Září 15 12:49:36 CEST 2011

NTFS s DOSem nejde moc dohromady. Ty SATA disky jsou nastaveny jako IDE,
rozbalime tam obraz disku a hotovo.
Ten dataloger si nedokazu predstavit, je to DOSova aplikace, ktera
komunikuje pres COM porty, uklada data, uklada data na sit a komunikuje
pres LAN. A aplikaci problem nemame (i kdyz i ona muze mit na ten
problem vliv), rozsype se FAT32 a zacnou mizet a prepisovat se soubory.
Vi nekdo presne jak probiha zapis na disk pod DOSem? Jak muze aplikace
pozadujici ulozeni souboru rozbit FAT32?
Rekl bych ze je to diskama, ale jak jsem psal, pouzivame cokoli co je na
sklade, tedy stalo se to snad na discich vsech dnesnich vyrobcu.

Martin Hanek