Re: OT a velmi: Kvalita potravin v ČR

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Září 15 09:19:13 CEST 2011

Takovej páreček z Makra
http://www.celostnimedicina.cz/takovej-parecek-z-makra.htm
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 15, 2011 9:16 AM
Subject: Re: OT a velmi: Kvalita potravin v ČR

Kdyz jsme kupovali pro deti sirupy, tak jsem hledal znacku s nejvetsim
obsahem ovoce. Postupne jsem se dopracoval k tomu, ze na etikete
"ovocnych" sirupu jsem o ovoci nenasel zadnou zminku.
Ted zkousim, jake parky jsou k zradlu. Kdyz objevim nejake co mi jakztakz
chutnaji, netrva to dlouho a prestanou se prodavat a pokud se objevi parky
s podobnym oznacenim, je to vysledek katovani kostu.
Napriklad v kauflandu videnske eso parky nebo v tescu detske parky
(vyrabene z deti?:-)