Re: RE: opět celní řízení, zásilky ze zahraničí.... je nějaké řešení?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Září 15 08:20:40 CEST 2011

Můžu potvrdit, tento měsíc jsem dostal dva balíky z USA dovezené a proclené FedExem. FedEx mi poslal jedinkrát plnou moc, že můžou za mě clít. Pak mi zavolají, nechají si vysvětlit co je v balíku a za dva tři dny to mám na stole. Za proclení 200 dolarové položky jsem platil cca. 300Kč extra.

Vojta Bubník