spolehlivy drzak baterie

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Září 15 00:15:20 CEST 2011

Hm, mám tady NiCd 360Ah Ferak z nerezu, a jsou také napatlané vazelínou, stejně tak propojky. Proč to dělají?
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: HW-news
  Sent: Thursday, September 15, 2011 12:00 AM
  Subject: Re: spolehlivy drzak baterie

  Plechové články se dělaly železné niklované, to už něco vydrží. Teď se dělají z nerezu (aspoň v Raškovicích).

  Pro představu o co mi jde - zařízení v plastové bedně na ulici v centru Ostravy po 2 letech provozu
  http://vaelektronik.cz/fotky/kor1.jpg
  http://vaelektronik.cz/fotky/kor2.jpg
  http://vaelektronik.cz/fotky/kor3.jpg
  Zinek na šroubech sežraný, na niklu zelené tečky. Krásně lesklé zůstávají hliníkové chladiče, odolává komaxit a polyuretanová barva na tišťákách.
  Anděl