spolehlivy drzak baterie

Středa Září 14 22:06:35 CEST 2011

Řeším takový problém. Mám zařízení, které z baterie bere cca 4uA.
Používám v tom alkalické 9V baterie, měly by podle všeho vydržet 5 let.
Dával jsem tam držáky SN9V1
http://www.gme.cz/cz/drzak-baterie-sn9v1-p819-059.html
Zařízení je v bedně na ulici a po 2 letech provozu jsou držáky viditelně
zoxidované. Obávám se že až bude potřeba baterii vyměnit, bude se měnit
i držák. Navíc když se z toho baterie párkrát vyndá, vymačkají se
kontakty a může to zlobit.
Zkoušel jsem i tenhle držák
http://pselectronic.cz/k5113-027-1x9v-bh9vb.html
a kontakty jsou volné hned po prvním vložení baterie (nýtky se opírají
přímo o plast). Existuje něco spolehlivějšího? Líbila by se mi tahle
lithiová baterka
http://pselectronic.cz/k5701-1201-bat-9v-lithium-hp.html
kdyby měla drátové vývody na zaletování. Bylo by to tam na 10 let a bez
problémů s korozí. Dělá se něco takového? Nebo má někdo ještě jiný nápad?

Anděl