OT: PC zvuk

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Středa Září 14 19:15:44 CEST 2011

Puvodni    zprava    "RE:    Re[8]:   OT:   PC   zvuk"   od   "Milan   Mlynarčík
(hw-list na list.hw.cz)" z 14. září 2011, 16:30:37,
msgid:JBEGIJDELDLEIJBNIFKDOEFOCMAA.milan.m na centrum.sk (705 bajtu):

MM> A v tom skolactve pokracujete :-) Hudobny vykon je vzdy viac nez sinus ...
MM>                             Milan  Mlynarčík

   Achjo,  tak  ja  prestanu  vrtat  do  neceho,  cemu  nerozumim a uz jen uvedu
   zajimavy odkaz, na ktery jsem pri googleni hudebniho vykonu narazil:

   http://www.audiocheck.net - on-line nastroj pro zakladni testovani zvukovych
      aparatur (frekvencni rozsah apod.)

--
 Dawid Ferenczy